الخميس، يونيو 15، 2006

ليه بنخاف


سألتني:ها قابلتيه إمبارح؟
أنا: آة.
هي:امال مالك مش مبسوطة ليه؟
أنا: مش عارفة.
هي:هو ضايقك في حاجة؟
أنا :بالعكس.
هي:طيب اتكلمتوا في أية؟
أنا:اتكلمنا في حاجات كتير حكالي عن قصص حبه القديمة وسألني أنا كمان عن الحب في حياتي.
هي: طيب جميل قوي وبعدين.
أنا:ولا حاجه..وصلني ورجعت البيت.
هي:كل ده كويس أية بقي اللي مضايقك؟
أنا:مضايقني خوفي.
هي:واية اللي مخوفك؟
أنا:خايفة ابدأ قصة وتنتهي نهاية جارحة.
هي:وأية اللي خلاكي تظني أنها هتبقي نهاية جارحة؟
أنا:أظن كده.
هي:يابنتي تفاءلي ده ربنا بيقول (أنا عند ظن عبدي بي).
أنا:ونعم بالله.

5 Comments:

At السبت, يونيو 17, 2006 3:29:00 م, Anonymous آية said...

طالما خايفه يبقي حبيتي
حبي يادعاء متخافيش من الحب خافي عليه
ويابخته وياهناه اللي مكتوباله

 
At الاثنين, يونيو 26, 2006 1:49:00 ص, Anonymous غير معرف said...

أنت رقيقة قوي

 
At الأربعاء, يونيو 28, 2006 12:41:00 م, Anonymous شادي said...

WAWA
ARE U IN LOVE؟

 
At الأربعاء, يونيو 28, 2006 11:29:00 م, Blogger دعاء غريب said...

أية:تفتكري اني فعلا طبيت واتشنكلت وحبيت !!!!!
بس ولا يا بخته ولا حاجه ده الله يكون في عونه.


الصخص اللي نسي يكتب اسمه: يافندم ميرسي بس انا مش رقيقة قوي يعني.


شادي: انت فرحان فيه ولا اية!!!!

 
At الجمعة, مارس 16, 2007 9:51:00 م, Anonymous غير معرف said...

This is very interesting site... »

 

إرسال تعليق

Links to this post:

إنشاء رابط

<< Home

الحسابة بتحسب! Free Web Counter
كيف تنشىء مدونة تدوين .. عالم المدونات كلام مش بفلوس!