الأربعاء، أغسطس 16، 2006

تهنئة

7 Comments:

At الأربعاء, أغسطس 16, 2006 10:08:00 م, Anonymous هبة said...

الله يخليكي يادعاء يا أجمل وأحلي صديقة في الدنيا طول عمرك بتسمعينا وتقفي جمبنا وحتي في يوم فرحنا كنت عامله زي أم العروسة
شهر أغسطس وشه حلو علينا ابتدينا بفرح شيرين يوم 10-8
وبعدين فرح أمل بكرة يوم 17-8
وبعدين فرحي الخميس اللي بعده
وسامعه كده أني في موضوع خطوبة عند يسرا ربنا يتمم لها بخير
ورانيا خلصنا منها من زمان وقربت تبقي ماما
يبقي فاضل مين من الشلة فاضل أحلانا وأجملنا أخر العنقود السكر المعقود
ياااااااااه ده يوم فرحك ده هيبقي حكاية انوي انت بس واحنا نوريكي
طبعا زعلانة انك مش هتحضري فرحي علشان هيكون في دمياط بس كده احسن برضه علشان جمالك ميغطيش عليه ياجميل
صديقتك اللي بتموت فيكي هبه

 
At الأربعاء, أغسطس 16, 2006 10:09:00 م, Anonymous غير معرف said...

انا مش عارفةاللي بعته وصل كده ولا اية

 
At الخميس, أغسطس 17, 2006 6:23:00 م, Anonymous شادي said...

يعني انا اعرف بالصدفة ان فرح سيرين كان الخميس اللي فات وكان فب النيل هيلتون
ولا حد يعزمني ولا حتي يعلمني
هو انا مش زميلكم ولا اية
ياريت تبقي تعزميني يا دعاء انت علي فرحك

 
At الجمعة, أغسطس 18, 2006 5:10:00 م, Blogger دعاء غريب said...

عروستنا هبة:
عندك حق انا كنت ليله فرح شيرين زي أم العروسة وأميارح في فرح أمل برضه بس الحمد لله أدينا اطمنا علي شيرين وغرقانه عسل في شرم الشيخ
وامل كانت امبارح منورة الكوشة عقبالك انت كمان هانت كلها أسبوع
وأنا أول مرة اسمع منك علي موضوع يسرا ده ربنا يتتم لها بخير

علي فكرة انت كده بتغريني اقايس واتجوز علشان اعمل فرح وألمكم حواليا وتوروني هتعملوا ايه



شادي:

ان شاء الله هبقي اعزمك انا علي فرحي ولا تزعل

 
At الاثنين, أغسطس 21, 2006 12:45:00 م, Blogger Ahmed Shokeir said...

الصورة مش باينة بس اللي فهمته كده من التعليقات ان شيرين اتجوزت وكان فرحها حلو وبعدين حصلتها امل وهبة في الطريق
ودعاء بتفكر

بقولكوا إيه ماعندكوش عروسة

 
At الاثنين, أغسطس 21, 2006 9:44:00 م, Blogger Lasto-adri *Blue* said...

احمد شوكير.. بقولك انا ايه -معلش يا دعاء- بس ممنوع الحوارات دى للمتجوزين
اروح اقول لام حليم وتبقى ليلة


المهم يا بنتى
بارك الله لهما وبارك عليها وجمع بينهما فى خير

 
At الأربعاء, أغسطس 23, 2006 5:07:00 م, Blogger دعاء غريب said...

Ahmed Shokeir

سعيدة بمرورك
والصورة زي ما انت شايفها بالظبط
بخصوص العروسة (هقولك جملة لست أدري)
ممنوع الحورات دي للمتجوزين وإلا هنقوب لأم حليم

Lasto-adri *Blue*

سعيدة جدا بمرورك واللي ياريت يتكرر
وربنا يبارك فيكي

 

إرسال تعليق

Links to this post:

إنشاء رابط

<< Home

الحسابة بتحسب! Free Web Counter
كيف تنشىء مدونة تدوين .. عالم المدونات كلام مش بفلوس!